Min profil på Blogger

Mitt foto
Hisings Kärra, Göteborg, Sweden
Jag är neurologiskt funktionshindrad med diagnosen Cerrebellär Ataxi som medför många olika neurologiska symptom b la svåra balansproblem, en okontrollerad dysfunktionell ansträngnings inkontinens. Jag har många fetisher, är 24/7 blöj fetishist och kissar ihjäl engångs blöjor och pull up blöjor.

Vad denna blogg handlar om



 Hej och välkommen

Denna blogg handlar om mitt permanenta, medfödda och mycket ovanliga neurologiska funktionshinder som kallas Cerrebellär Ataxi och kan drabba både män och kvinnor. Bloggen har jag skapat utifrån mina egna erfarenheter att leva med detta,
mina funderingar och tankar om hur viktiga och betydelsefulla engångs blöjor kan bli inom kissa fetisher, wetsex och pee holding där dom med mycket hänsynslösa metoder ska kissas ihjäl med mycket stor sexuell tillfredsställelse. Här finner man också hur och varför jag upptäckte dessa nya fetisher som faktiskt blev till tack vare min dysfunktionella ansträngnings inkontinens samt den sexuella tillfredsställelse jag faktiskt upplever när jag kissar ihjäl blöjor. 

Bloggen berör också min dysfunktionella ansträngningsinkontinens som är ett mycket vanligt och ett av många symptom från neurologiska funktionsnedsättningar men som jag ganska snabbt upptäckte en ny sexuell njutning med och som jag stegvis lärde mig omvandla till en sexuellt upphetsande fetish som går ut på att engångs blöjor och pull up blöjor ska offras till sexuellt upphetsande kiss lekar och dränkas ihjäl för att jag ska få sexuell tillfredsställelse. Detta kan ske både privat och offentligt och blir till en mycket stor glädje och njutning för både användaren och blöj fetishisten.

Här kan man också få information om hur pull up blöjor blir offer för grymma fetish spel där gelé figurer tvingas offra sig och dränkas och pressas ihjäl i orgasmiska fetish lekar för att fetishisten ska få uppleva sexuell stimulans. Jag beskriver också hur mina nya och inte helt otänkbara kinky fetisher uppstod i samband med mitt neurologiska funktionshinder och som jag kan använda till kul fetish lek med blöjor. En neurologisk ansträngnings inkontinens behöver inte vara ett socialt bekymmer längre utan kan tillföra mycket roliga och upphetsande kiss lekar med blöjor.


En dysfunktionell ansträngnings inkontinens
 kan utvecklas till en mycket sexuellt 
stimulerande kissa fetish

Här kan man också läsa om en lite mer avancerad och mycket effektiv metod som jag använder mig av väldigt ofta när jag kissar ihjäl engångs blöjorna riktigt ordentligt. Metoden kallas "pee-holding" och är en mycket viktig del i kissa fetishen samt används också av personer som inte har någon dysfunktionell ansträngnings inkontinens utan mer som en viktig del av sin kissa fetish. På många sidor i denna blogg poserar jag i blöjor som behandlas och kissas ihjäl med pee holding samt visar även bilder på blöjor som jag tidigare kissat ihjäl med samma metod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min sida på G+

Powered By Blogger